مقدمه

آلبوم I Love پنجمین مینی آلبوم گروه جی آیدل است. به صورت دیجیتالی در اکتبر 2022 منتشر شد. این مینی آلبوم انواع مختلفی از احساسات فردی را که به دنبال عشق واقعی است – در نهایت دوست داشتن خود – مورد بحث قرار می دهد. آهنگ‌های مینی آلبوم به صورت معکوس فهرست شده‌اند، زیرا روند عشق را روایت می‌کند. با آهنگ ششم از کسی که برای اولین بار عشق را تجربه می‌کند شروع می‌شود تا آهنگ اول که عشق به خود است.

این گروه با مشارکت سه عضو در شعر و آهنگسازی و تنظیم هر شش قطعه، شهرت خود را به عنوان یک گروه “خودساخته و خودکفا” را همچنان حفظ می کند.

مفهوم و مضامین

گروه جی آیدل درباره عنوان آلبوم I Love توضیح داد که آنها می خواهند به همه انواع عشق احترام بگذارند و به شنونده واگذار کنند تا آن را با شکل خاص خود از عشق جایگزین کند – “می تواند خانواده، دوست، سرگرمی، معشوق، رویا یا یکی از انواع مختلف عشق باشد.”

آلبوم I Love دارای معانی است که مظهر آرزوی جسورانه است که “”من” به جای اینکه آنچه که دیگران می خواهند باشم، شایسته است “خود” بمانم به امید روزی که خودِ نمایشی ام را که نمی خواهم دور بریزم و در عوض خودِ واقعی ام را ارائه کنم.

عملکرد

در 11 اکتبر، پیش‌سفارش‌ مینی آلبوم از 700000 نسخه فراتر رفت، که رکورد جدیدی را به‌عنوان پرفروش‌ترین آلبوم Cube Entertainment در تمام دوران‌ها به‌جا گذاشت، زیرا آژانس قبلاً هرگز بیش از 500000 نسخه فروخته بود.

طبق نمودار Hanteo در 21 اکتبر، فروش آلبوم I Love در پنجمین روز انتشار از 610000 نسخه فراتر رفت. در روز انتشار، آلبوم از 227416 نسخه فروخته شده در نمودار آلبوم خرده فروشی Circle فراتر رفت. در نمودارهای آلبوم Circle با 637090 نسخه در رتبه اول قرار گرفت. رشد 284 درصدی نسبت به آلبوم قبلی گروه I Never Die.

دستاوردها

  • نامزد بهترین آلبوم کی پاپ از جشنواره موسیقی کره
  • تک آهنگ اصلی nxde نامزد از جشنواره موسیقی Circle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین موزیک‌های ویژه