K/DA یک گروه دخترانه کیپاپ مجازی متشکل از چهار نسخه از شخصیت های Ahri، Akali، Evelynn و Kai’Sa است. اعضای Miyeon و Soyeon از گروه دخترانه کیپاپ جی آیدل به ترتیب صدای Ahri و Akali را ارائه می دهند. Madison Beer صدای Evelynn و Jaira Burns صدای Kai’Sa را ارائه می دهند. با این حال، در برخی آهنگ ها هنرمندان دیگری نیز صداپیشگی شخصیت ها را انجام دادند.

K/DA توسط Riot Games، شرکت سازنده League of Legends توسعه داده شد و در مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends 2018 با اجرای زنده همراه با واقعیت افزوده اولین تک آهنگ آنها، “Pop/Stars” رونمایی شد.

موزیک ویدیویی از این آهنگ که در یوتیوب آپلود شد در یک ماه از 100 میلیون بازدید گذشت و تا مه 2023 به 550 میلیون بازدید رسید و در جدول فروش Billboard’s World Digital در صدر جدول فروش قرار گرفت.

در سال 2020، K/DA اولین مینی آلبوم خود را با پنج آهنگ منتشر کرد، که شامل تک آهنگ پیش از انتشار “The Baddest” و تک آهنگ اصلی “More” است.

در سال 2022، “Pop/Stars” توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) گواهی پلاتین دریافت کرد. K/DA و جی آیدل به اولین گروه دخترانه کی پاپ در تاریخ تبدیل شدند که به این نقطه عطف دست یافتند.

مفهوم K/DA بر اساس اظهارات شرکت Riot برای ایجاد محتوای موسیقایی بیشتر، با انتخاب شخصیت ها بر اساس الگوهای کی پاپ بود. این گروه برای تبلیغ لیگ جهانی بازی خود یعنی League of Legends و فروش پوسته‌های K/DA درون بازی ایجاد شد. K/DA متعاقباً به محبوبیت قابل توجهی در داخل و خارج از طرفداران بازی League of Legends دست یافت و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

این محتوا تنها برای کاربرانی که عضو سایت شده اند قابل دسترسی است، شما نیز می‌توانید با ایجاد حساب کاربری از ما حمایت کنید و از محتوای ویژه برخوردار شوید.

خرید اشتراک ویژه ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین موزیک‌های ویژه