مقدمه

2 دومین آلبوم استودیویی گروه دخترانه جی آیدل است. این آلبوم در ژانویه 2024 منتشر شد و شامل هشت آهنگ، از جمله تک آهنگ پیش از انتشار “Wife” و تک آهنگ اصلی “Super Lady” است. این آلبوم بعداً توسط آهنگ های B-side مانند “Fate” و “Revenge” تکمیل شد که در پلتفرم های پخش کره جنوبی موفق بودند.

در مصاحبه ای با بیلبورد، گروه در مورد روند پیشرفت خود صحبت کردند. مینی بیان کرد، «زمانی که به پایان تور جهانی خود نزدیک می شدیم (تور جهانی I Am Free-ty) شروع به کار روی آهنگ‌هایمان کردم. با وجود اینکه وقت کافی نداشتم، بدون وقفه روی آهنگ ها کار کردم و توانستم «Vision» و «7Days» را در عرض 10 روز بسازم.

شوهوا اضافه کرد: “هر زمان که لحظه ای آزاد داشتیم، آهنگ های خود را تمرین و ضبط می کردیم. “همه اعضا نقش فعالی در شکل دادن به مسیر آلبوم داشتند”.

سویون بر تلاش مشترک تأکید کرد و گفت: همه با هم درگیر بودیم. ما با طراح رقص در ارتباط بودیم تا در حین یادگیری رقص برای تک آهنگ “Super Lady” جزئیات را اصلاح کنیم زیرا می خواستم کاری انجام دهم که تا آن زمان هنوز واضح نبود.” یوکی افزود: «بیشتر رقص و کانسپت حول محور سویون بود، زیرا او تهیه کننده گروه است، اما همه اعضا دور هم جمع شدند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

مفهوم و مضامین

هدف آلبوم 2 نشان دادن مشارکت گسترده گروه در نوشتن و تولید آهنگ‌هایی است که حول مضامین توانمندسازی زنان، اعتماد به غرایز، سرنوشت و عشق یک فرد متمرکز است.

عملکرد

آلبوم 2 ، رکورد قبلی مینی آلبوم I Feel را با فروش بیش از 1,163,395 نسخه پشت سر گذاشت. قابل توجه است که این آلبوم در عرض دو روز پس از انتشار خود به فروش میلیونی دست یافت که با توجه به روند نزولی اخیر در فروش گروه های کی پاپ، یک شاهکار قابل توجه بود. قرار گرفتن جی آیدل به‌عنوان پنجمین گروه دخترانه کی‌پاپ برای فروش اولیه در تمام دوران، پس از Aespa، New Jeans، Ive و Blackpink از موفقیت های این آلبوم است.

این محتوا تنها برای کاربرانی که عضو سایت شده اند قابل دسترسی است، شما نیز می‌توانید با ایجاد حساب کاربری از ما حمایت کنید و از محتوای ویژه برخوردار شوید.

خرید اشتراک ویژه ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین موزیک‌های ویژه