مقدمه

I Feel ششمین مینی آلبوم گروه دخترانه جی آیدل است. این گروه با داشتن سه عضو Soyeon، Minnie و Yuqi که رهبری تولید آلبوم را بر عهده دارند، شهرت خود را به عنوان یک گروه “خودکفا” حفظ کرده است.

مفهوم و مضامین

در بیانیه مطبوعاتی آلبوم، مشخص شد که موضوع اصلی آلبوم، از جمله تک‌آهنگ اصلی، حول محور عزت نفس و اعتماد به نفس می‌چرخد. رهبر گروه، سویون توضیح داد و گفت: «زمانی که آهنگ عنوان «Queencard» را می‌نوشتم، به این فکر می‌کردم که آن را طوری بسازم که انگار یک فیلم کمدی است. بنابراین، نام “Queencard”، یک اصطلاح خاص کره جنوبی است که به یک دختر محبوب و مرفه اشاره دارد را انتخاب کردم. جی آیدل در آهنگ خود، از طنز برای تشریح این الگو سنتی استفاده می کند.

عملکرد

I Feel عموماً نقدهای مطلوبی از منتقدان موسیقی دریافت کرد که از تولید جذاب، جلوه‌های بصری، رویکرد کمتر جدی به موضوعات و کنترل خلاقانه اعضا بر تولید تمجید کردند. از نظر تجاری، با فروش بیش از یک میلیون نسخه در هفته اول، در رتبه اول جدول Circle قرار گرفت. این آلبوم همچنین توانست در بلژیک، آلمان، مجارستان، ژاپن، اسکاتلند، سوئد، ایالات متحده و بریتانیا به جمع چهل آلبوم برتر برسد.

یک موزیک ویدیوی پیش از انتشار آلبوم با نام، “آلرژی” منتشر شد که در بیلبورد تایوان رتبه هفتم و در نمودار دیجیتال Circle رتبه 18 را به دست آورد. به دنبال آن تک‌آهنگ اصلی «Queencard» منتشر شد که سومین موفقیت گروه را در نمودار مذکور به دست آورد.

دستاوردها

  • برنده آلبوم برتر سال از جشنواره موسیقی پاپ آسیا
  • جزو 20 آلبوم برتر فرامرزی (خارج از کره)
  • پرفروش ترین آلبوم گروه دخترانه کیپاپ از جشنواره پایان سال چین
  • پرفروش ترین آلبوم گروه دخترانه از جشنواره پایان سال چین
  • نامزد آلبوم سال از جشنواره موسیقی Melon
  • نامزد آلبوم سال از جشنواره MAMA
  • نامزد جایزه آلبوم بونسانگ از جشنواره Golden Disc

 

از اینجا اولین فول آلبوم GI-DLE با نام I Never Die را با کیفیت فوق العاده Flac دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین موزیک‌های ویژه