یوکی (به انگلیسی : Yuqi)، یکی از اعضای گروه کیپاپ جی آیدل (به انگلیسی : GI-DLE)، اولین مینی آلبوم خود را با نام «Yuq1» منتشر می کند. آلبومی که به وضوح سبک منحصر به فرد او را نشان می دهد. یوکی که قبلاً پتانسیل رشد خود را از طریق تک آهنگ دیجیتالی “Giant” و “Bonnie & Clyde” ثابت کرده بود.

اولین مینی آلبوم Yuq1 حاوی نام خود اوست «Yuqi»، همانطور که در نام آلبوم قابل مشاهده است. این آلبوم هنر آزاد و در عین حال ظریف یوکی را به تصویر می‌کشد. اعتماد به نفس او را در اولین آلبوم با بیان حرف “I” در نام یوکی با عدد “1” به صورت بصری می توان مشاهده کرد.

آهنگ اصلی”FREAK” آهنگی پر از انرژی پر جنب و جوش است و چیزی خاص را در زندگی روزمره خسته کننده و تکراری ارائه می دهد. ارجاعات زیادی به فیلم و سریال های ترسناک در موزیک ویدیو این آهنگ به چشم می خورد. از جمله سری فیلم های جیغ، حلقه، کینه، جیگسا، درخشش مشاهده می شود که نشان دهنده علاقه وی به این ژانر از سینما است.

یوکی بسیاری از آهنگ‌های آلبوم گروهی جی آیدل را ساخته است. با درج نام خود به عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز از جمله تک آهنگ اصلی«FREAK»، هنر و پختگی خود را نشان می دهد. علاوه بر این، با حضور هنرمندان مختلف مانند Minnie ، pH-1 و Lexie Liu، رنگ موسیقی خود را متنوع تر کرده است.

این محتوا تنها برای کاربرانی که عضو سایت شده اند قابل دسترسی است، شما نیز می‌توانید با ایجاد حساب کاربری از ما حمایت کنید و از محتوای ویژه برخوردار شوید.

خرید اشتراک ویژه ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین موزیک‌های ویژه